dijous, 8 de gener del 2015

Mal moment

Estic entre boires, perduda dins un espès núvol que m’envolta.
Segur que hi haurà sortida, segur que no serà massa espès  per que no em pugui deslliurar.
Fa uns mesos que em rodeja, em vol aclaparar, vol vencem, però no podrà.
Jo encara estic serena, encara puc decidir, encara dins l’espessor, puc trobar el camí, puc obrir drecera i puc continuar avançant.
És dur a vegades estar immers amb aquests moments on sense veure cap sortida estàs lluitant per un esdeveniment que veus llunyà, quasi impossible, però que dins teu esperes que arribarà. Tot es complica, tot va encontra, cada minut que passa es un dia que es perd, però seguim esperançats, seguim en la lluita, lluitant? No sols hem d’esperar, no podem fer res més que esperar.

Podrà per fi arribar el moment que aclareixi la boira i torni a lluir el sol?



foto: Quim Estadella, Torres de Segre, 9/12/2011

1 comentari:

  1. Per les teves paraules i l'anunci, dedueixo que passes per uns moments d'incertesa, d'aquells que penses que no tenen solució...Però només cal que s'aixequi la boira i tornarà a lluir el sol. Que l'esperança us porti a bon port...
    Petonets, Imma.

    ResponElimina